میخواستم بدونم ایا منطقی هست که به جای ساخت ابجکت های گرافیکی توسط کتابخانه window.h (در ویندوز) و یا x11.h (داخل لینوکس) من خودم داخل کد c یا cpp بعد از ساخت پنجره مربوط به opengl ابجکت ها را خودم و داخل opengl بسازم و قابلیت های کلیک شدن و سلکت شدن و ... خودم اضافه کنم؟؟
از این منظر که بتونم ابجکت های سفارشی با هر شکل و ظاهری را بسازم و در کل میخوام کنترل کل برنامه دست خودم باشه، چون اینجوری عداوه بر این که میدونم ظاهر برنامه چطور ساخته شده ،حجم برنامه هم خیلی کم میشه در مقایسه با qt
سلام
من به تازگی با opengl کار میکنم
میخواستم بدونم ایا منطقی هست که به جای ساخت ابجکت های گرافیکی توسط کتابخانه window.h (در ویندوز) و یا x11.h (داخل لینوکس) من خودم داخل کد c یا cpp بعد از ساخت پنجره مربوط به opengl ابجکت ها را خودم و داخل opengl بسازم و قابلیت های کلیک شدن و سلکت شدن و ... خودم اضافه کنم؟؟
از این منظر که بتونم ابجکت های سفارشی با هر شکل و ظاهری را بسازم و در کل میخوام کنترل کل برنامه دست خودم باشه، چون اینجوری عداوه بر این که میدونم ظاهر برنامه چطور ساخته شده ،حجم برنامه هم خیلی کم میشه در مقایسه با qt
به اشتراک گذاری این ارسال
لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر