رفتن به مطلب
مرجع رسمی سی‌پلاس‌پلاس ایران

monji_saviour

کاربـــر عـــــادی
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

    هرگز

اعتبار در سایت

0 خوب

درباره monji_saviour

کاربـــر عـــــادی
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. فروشگاه اینترنتی پلازا جهت تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط زیر در رشت استخدام می کند. ردیف عنوان شغلی تعداد توضیحات ۱ تحلیلگر و طراح سیستم های نرم افزاری ۱ نفر مهارتهای تخصصی مود نیاز: مسلط به تهیه مستندات استاندارد تحلیل و طراحی نرم افزار مسلط به مدلسازی نرم افزار با استفاده از UML مسلط به اصول طراحی نرم افزار در متدولوژی Domain Driven Design مسلط به الگوهای طراحی نرم افزار مسلط به اصول معماری ۳ لایه نرم افزار مهارتهای عمومی مورد نیاز: دارای توانایی مذاکره و مباحثه با ذینفعان پروژه دارای توانایی شناسایی و استخراج ریسکهای اجرایی روندهای کسب و کار دارای روحیه کاری گروهی و ایجاد تعامل با گروه تولید و توسعه نرم افزار برخورداری از خلاقیت و نو آوری در ارائه راه حلهای نرم افزاری برای روندهای کسب و کار دارای روحیه مطالعه و بروز نگهداری دانش فنی فردی دارای روحیه به اشتراک گذاری دانش فنی با اعضای گروه توسعه شرح وظایف : تهیه سند Software Requirement Specifications تهیه سند Business Process Specifications تهیه سند Software Analysis Document مدلسازی روندهای اجرایی کسب و کار با استفاده از Activity Diagram مدلسازی تحلیلی نرم افزار با استفاده از Use Case Diagram و تهیه سند Use Case Specifications مدلسازی نرم افزار با استفاده از Class Diagram و Sequence Diagram اولویتهای استخدامی با افرادی است که از مزایای زیر بهره مند باشند: آشنایی با نرم افزار Visual Paradigm آشنایی با نرم افزار های Source Control مانند Team Foundation Server، Git یا SVN تسلط بر الگوهای معماری MVC، Repository، REST Services و Micro Services آشنایی به توسعه نرم افزار بر پایه تکنولوژی .NET تسلط به طراحی مدلهای داده و اصول نرمال سازی پایگاههای داده آشنایی به توسعه بانکهای اطلاعاتی بر پایه SQL Server 2014 دارای سابقه کاری در سمت طراح و تحلیلگر نرم افزار در پروژه های تجارت الکترونیک شرایط استخدام: محل استخدام شهرستان رشت می باشد. حقوق و مزایا قابل مذاکره می باشد. بیمه تامین اجتماعی ۲ حسابدار ۳ نفر اولویتهای استخدامی با افرادی است که از مزایای زیر بهره مند باشند: افراد دارای سابقه کار افراد آشنا به سیستم حسابداری همکاران سیستم فروش در زمینه لوازم جانبی موبایل بوده و کار در محیط اداری می باشد. ساعت کار ۹:۳۰ الی ۱۵:۰۰ – ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۳۰ مزایا: بیمه تامین اجتماعی دستمزد توافقی، قابل مذاکره بر مبنای توانمندی شرایط مناسب کاری ۳ مترجم دورکار ۴ نفر بصورت دورکاری و طبق ساعات مشخص شده مزایا: دستمزد کلمه‌ای (پس از مذاکره و بررسی رزومه و نمونه کار، قیمتی برای هر کلمه تعیین می شود که در پایین ماه کلمات ترجمه شده جمع و حقوق ماه مترجم مشخص می شود.) پرداخت منظم حقوق در ابتدای ماه اولویتهای استخدامی با افرادی است که از مزایای زیر بهره مند باشند: آشنایی به حوزه IT تسلط کامل به درک و خواندن متون انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی آشنایی با مبانی سئو و تولید محتوای بهینه‌سازی شده آشنایی با اصول نگارشی و دستور زبان فارسی و اصول روزنامه‌نگاری اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی ۴ برنامه نویس اندروید ۲ نفر سطح تحصیلی: کارشناسی / کارشناسی ارشد نوع همکاری: تمام وقت برنامه نویس حرفه ای اندروید: ۳ سال سابقه کار مرتبط برنامه نویس مبتدی اندروید: دوره آموزشی رایگان از طرف شرکت برگزار خواهد شد حوزه دانش تخصصی: آشنایی به مفاهیم برنامه نویسی شیءگرا آشنایی با مفاهیم طراحی نرم افزار تجربه برنامه نویسی موبایل Android آشنایی کامل با مفاهیم Web Service و استفاده از آنها در برنامه نویسی موبایل آشنایی با طراحی رابط کاربری در برنامه های Android آشنایی با طراحی Material مزیت ها در حوزه دانش تخصصی: آشنا به ابزارهای سورس کنترل دارای نمونه کار معتبر در پلی استور تسلط به Sql-lite یا Realm آشنایی با Google Api آشنایی با برنامه نویس iOS یا Xamarin مهارت های مورد نیاز: ارتباطات / استراتژی محوری (تفکر راهبردی) / تاثیر گذاری / مذاکره / تعهد و انگیزه برای خدمت / توسعه دیگران (منتورینگ) / حل مسئله و تصمیم گیری / خلاقیت و نوآوری / شبکه سازی / شریک شدن / کار تیمی (روحیه مشارکتی) / مسئولیت پذیری و پاسخگویی شرایط استخدام: محل استخدام شهرستان رشت می باشد. حقوق و مزایا قابل مذاکره می باشد. بیمه تامین اجتماعی ۵ کارمند اداری ۲ نفر بصورت تمام وقت شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸صبح الی ۱۶بعدازظهر مزایا: دستمزد توافقی، قابل مذاکره بر مبنای توانمندی (حداقل: قانون کار) پرداخت منظم حقوق در ماه بیمه تامین اجتماعی افراد با مهارت ها، علاقه مندی ها و شرایط مورد نیاز به شرح زیر اقدام به ارسال رزومه نمایند: مسلط به امور دفتری، اداری و منشیگری آشنایی کامل به کامپیوتر و اینترنت آشنایی و تسلط نسبی به نرم افزار های office مخصوصا Word, Excel دارای روحیه فعال برای کار گروهی، آموزش پذیری بالا و خلاقیت شرایط استخدام: محل استخدام شهرستان رشت می باشد. حقوق و مزایا قابل مذاکره می باشد. بیمه تامین اجتماعی ۶ سردبیر ۱ نفر شرایط: ساکن شهر رشت باشد آشنایی با اصول نگارشی و دستور زبان فارسی و اصول روزنامه‌نگاری تسلط کامل به زبان انگلیسی و ترجمه به فارسی تسلط و اشراف کامل به اصول و قواعد نگارش فارسی آشنایی به حوزه IT توانایی انتقال اطلاعات و مدیریت نویسندگان آشنایی به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی علاقه و توانایی برای کار گروهی وظایف: توانایی ردیابی رقبا جهت اهداف مجله بررسی ترجمه های ارسالی مترجمین و ویرایش آنها اختصاص منابع به مترجمین هماهنگی با مترجمین اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی الویت‌‎های استخدامی با افرادی با ویژگی های زیر است: سابقه سردبیری در مجله و یا دبیر تحریریه آشنایی به سبک نوشتاری خبری و عامیانه آشنایی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنایی بهSEO و کلمات کلیدی مزایا: دستمزد توافقی، قابل مذاکره بر مبنای توانمندی پرداخت منظم حقوق در ماه بیمه تامین اجتماعی ۷ کارشناس فضای مجازی (حضوری یا دورکار) ۱ نفر خلاصه وظایف : بازاریابی و تبلیغات فروشگاه و مجله در فضای مجازی (فضای وب، شبکه های اجتماعی مرتبط مثل لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توئیتر، فروم ها، وبلاگ ها…) داخل کشور بگونه‌ای که اهداف تجاری شرکت بخوبی پشتیبانی شود. ایجاد و بروزرسانی فضاهای مجازی نظیر تلگرام، لینکدین و اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر انتشار و انتقال محتوی لازم در قالبهای متنی و چند رسانه ای در شبکه های اجتماعی از مجله ایجاد ارتباط با سایتها و وبلاگ های مختلف به منظور اجرای تبلیغات مرتبط حداقل مشخصات مورد نیاز : توانایی طراحی بنر و پوستر های تبلیغاتی برای استفاده در محیط اینستاگرام آشنایی با مدیریت صفحات مجازی و افزایش بازدید کنندگان داشتن شرایط جسمانی و روانی مناسب برای حضور در محیط‌های سریع و پرفشار کاری کار حضوری: محل استخدام شهرستان رشت می باشد. مزایا: دستمزد توافقی، قابل مذاکره بر مبنای توانمندی پرداخت منظم حقوق در ماه ۸ گرافیست ۲ نفر حتما باید ساکن رشت باشد بصورت تمام وقت شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸صبح الی ۱۶بعدازظهر مزایا: دستمزد توافقی، قابل مذاکره بر مبنای توانمندی پرداخت منظم حقوق در ماه بیمه تامین اجتماعی افراد با مهارت ها، علاقه مندی ها و شرایط مورد نیاز به شرح زیر اقدام به ارسال رزومه نمایند: تسلط کافی بر نرم‌افزار فتوشاپ علاقه و توانایی برای کار گروهی توانایی جستجو و یافتن تصاویر مناسب و با کیفیت و آشنایی با شیوه‌ها و ترفندهای جستجو تسلط کافی به عکسبرداری از محصولات (عکسبرداری صنعتی) تسلط کافی برای طراحی بنر، ویترین و اسلایدر های فروشگاهی الویت های استخدامی: آشنایی با نرمافزار After Effect ۹ مدیر بازاریابی ۱ نفر دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های اقتصاد و یا مدیریت بازرگانی آشنایی به حوزه IT و اینترنت مارکتینگ دارای رزومه مکتوب تسلط کامل به زبان انگلیسی وظایف: تحقیق و بررسی روند بازار شناسایی بازارهای هدف و بهترین روش‌های دسترسی به آن‌ها تدوین استراتژی‌های بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شرکت طراحی کمپین و بودجه بندی آن‌ها نظارت و انجام هماهنگی‌های لازم برای تولید پوستر، بروشور، بنر تبلیغاتی اینترنتی طراحی استراتژی رسانه‌های اجتماعی شرکت در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات فروش نظارت بر روند اجرایی کمپین‌ها از این بابت که همه چیز به موقع و به درستی اجرا شود. نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپین‌ها بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین مدیریت تیم مدیران (اجرایی) بازاریابی، و دستیاران‌شان مهارت مورد نیاز: آشنایی به برنامه ها و سایت های مدیریت بازاریابی مهارت سخن‌وری علاوه بر مهارت سخن‌وری، باید قلم خوبی نیز داشته باشد. خلاقیت بالا مهارت در برنامه‌ریزی توانایی رهبری یک تیم اعتماد به نفس در فروش و مذاکره توانایی کار کردن زیر فشار Deadlineها و محدودیت‌های زمانی قدرت توجه به جزئیات مهارت در بودجه‌بندی، داشتن شمّ اقتصادی متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایند. آدرس: رشت ، خ مطهری ، روبروی مسجد بادی الله ، ساختمان قدس ، طبقه دوم ، فروشگاه اینترنتی پلازا آدرس ایمیل: jobs@plaza.ir تلفن: ۰۱۳۳۳۳۴۳۳۰۰
×
×
  • جدید...