رفتن به مطلب
مرجع رسمی سی‌پلاس‌پلاس ایران

chikar

کاربـــر عـــــادی
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط chikar

  1. chikar

    سلام مثل اینکه این خطا رو برای هر برنامه ای که از کیوت 6 استفاده کرده باشه روی سیستم من که ویندوز 10 است رخ می ده، به عنوان مثال نرم افزار OBS Studio از کیوت 6 استفاده کرده و وقتی من این برنامه رو چه نصب کنم چه از نسخه Portable استفاده کنم همین خطا رو می ده This application failed to start because no Qt platform plugin could be initialized. Reinstalling the application may fix this problem. Available platform plugins are: windows.
  2. chikar

    نسخه qtcreator-8.0.0 و qtcreator-8.0.1 رو به صورت آفلاین و دستی نصب کردم باز همین خطا ها رو می ده و نسخه qtcreator-8.0.2 هم که با نسخه 6.4.1 به شکل آنلاین نصب شده بود که باز این خطا رو می ده البته نسخه qtcreator-7.0.0 رو آفلاین نصب کردم مشکلی نداشت سیستم عاملم ویندوز 10 و 64 بیتی است و اینترنتم هم سرعت زیادی داره و شاید نیم ساعته کل فایل های آنلاین رو نصب کردم در فروم های خارجی این مشکل بوده منتها برای pyqt
  3. سلام آخرین نسخه کیوت یعنی 6.4.1 رو به صورت آنلاین و تقریبا کامل نصب کردم ولی موقع اجرای qt creator خطا می ده (qtcreator-8.0.0 و نسخه های بالاتر هم این خطا رو می ده) This application failed to start because no Qt platform plugin could be initialized. Reinstalling the application may fix this problem. Available platform plugins are direct2d, minimal, offscreen, windows. برای اجرای assistant یا designer و ... هم در mingw و هم در msvc این خطا رو می ده (من با mingw گار می کنم) The procedure entry point SystemParametersInfoForDpi could not be located in the dynamic link library c:\Qt\6.4.1\mingw_64\bin\Qt6Gui.dll c:\Qt\6.4.1\msvc_64\bin\Qt6Gui.dll.
×
×
  • جدید...