رفتن به مطلب
مرجع رسمی سی‌پلاس‌پلاس ایران
  • قوانین مرتبط با بخش ویژهٔ درخواست پروژه


    کامبیز اسدزاده

    با سلام و احترام،

    ضمن حُسنِ تشکر از انتخاب شما برای مشارکت در این مرجع، لازم بذکر است تا قوانین از قبل تعیین شده برای مشارکت به عنوان درخواست دهنده یا انجام دهندهٔ پروژه‌ها در قالب‌های (پژوهشی، تجاری و آزاد) مطالعه شود.

     

    این مرجع به عنوان محلی از جمع مدیران و اساتید شایسته از جامعهٔ برنامه‌نویسی ایران است که در آن بنا به درخواست کاربران جهت راهنمایی و منتورینگ در پروژه‌ها از نوع برون سپاری یا مشارکتی بخش ویژه‌ای ایجاد گردیده است. ما در این بخش در نظر داریم طبق برنامه و قوانین مشخص خدماتی برای پروژه‌هایی که شما در آن‌ها نیاز به راهنمایی، حل مسائل، توسعه و یا انجام پروژه از نوع برون سپاری دارید را ارائه دهیم.

     

    ارسال درخواست

    در این بخش تنها افرادی که در مرجع عضویت رسمی دارند (ثبت‌نام آن‌ها کامل و با مشخصات واقعی کامل شده باشد) می‌توانند پست‌های خود را مبنی بر درخواست ارسال کنند. پست‌های شما توسط مدیران و اساتید مرجع مورد بررسی قرار گرفته و در صورت عدم مغایرت با قوانین و اصول درخواستی تایید خواهد شد.

    پاسخ به درخواست

    تنها مدیران و اساتید و افرادی که تجربهٔ کافی از لحاظ تجاری و علمی (فنی) دارند دسترسی برای پاسخ به درخواست‌های شما خواهند داشت. بنابراین بر اساس این محدودیت ما سعی کرده‌ایم تنها افرادی را که از لحاظ علمی صاحب نظر هستند را به عنوان مربی یا پیمان‌کار شما معرفی کنیم که شرایط مرتبط با کسب مجوز نیز در سند زیر آمده است.

     

     

    مسئولیت‌های مرجع

    مرجع آی‌او‌استریم، هیچ مسئولیتی در قبال انجام یا عدم انجام پروژه‌های شما نخواهد داشت! لذا ما تنها با معرفی اساتید این بستر را برای شما فراهم می‌کنیم! بنابراین تایید و عدم تایید نهایی پروژه مبنی بر رضایت و عدم رضایت از انجام یا پاسخ آن را شما باید مشخص کنید. البته مدیران مرجع به عنوان همیاری شما برای کارشناسی کردن پاسخ نهایی همراه شما خواهند بود. بنابراین امتیازیاتی که شما به انجام دهنده خواهید داشت به عنوان نمرهٔ مثبت یا منفی اعمال خواهد شد که موجب افزایش یا کاهش اعتبار پاسخ دهده می‌شود.

     

    قوانین تجاری

    به زودی...

    ویرایش شده در توسط کامبیز اسدزاده

    • تشکر شده 1



×
×
  • جدید...