پرچمداران
-
در فایل
- همه بخش ها
- فایل
- دیدگاه فایل
- نقد و بررسی فایل
- مقالات
- مقاله دیدگاه
- مقاله نقد و بررسی
- صفحات استاتیک
- صفحه دیدگاه
- صفحه نقد و بررسی
- کتابخانهها
- کتابخانه دیدگاه
- کتابخانه نقد و بررسی
- رویداد
- دیدگاه های رویداد
- بازبینی رویدادها
- تصاویر
- دیدگاه های تصویر
- نقد های تصویر
- آلبوم ها
- نظر های آلبوم
- نقد های آلبوم
- پست ها
- نوشتههای وبلاگ
- دیدگاه های وبلاگ
- بروزرسانی وضعیت
- پاسخ های دیدگاه ها
-
همه زمان ها
-
همه زمان ها
4 خرداد 1397 - 2 فروردین 1404
-
سال
3 فروردین 1403 - 2 فروردین 1404
-
ماه
4 اسفند 1403 - 2 فروردین 1404
-
هفته
25 اسفند 1403 - 2 فروردین 1404
-
امروز
2 فروردین 1404
- تاریخ سفارشی
-
همه زمان ها
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز از زمان جمعه, 4 خرداد 1397 در فایل
-
16 امتیاز
نگارش ۱.۳.۸
دنیای خود را چگونه با کیوت بسازیم!؟ با توجه به توسعهٔ روزافزون فناوری، دنیای نرمافزاری همگام با آن با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت و توسعه است. ما برای رسیدن به این مسیر باید به فکر تولید و توسعهٔ محصول با کیفیت همراه با اقدامات کلیدی باشیم تا این محصول هماهنگ با استانداردهای جهانی باشد. برای این امر نیاز است تا این استانداردها را بررسی و در درون پروژههای خود مورد استفاده قرار دهیم. کیوت به عنوان یک چهارچوب قدرتمند یکی از بهترین و پیشتازترین ابزارهای موجود در دنیای برنامهنویسی است که با تمرکز بر روی مباحث تولید محصولی اساساً بر پایهٔ تجربهکاربری و رابطکاربریِ پیشرفته همراه با پشتیبانی از قدرتمندترین زبان برنامهنویسی، نتیجهای مطلوب را در مسیر توسعهٔ محصول نرمافزاری شما فراهم میکند. توجه داشته باشید برنامهنویسی صرفاً نوشتن کد منطقی و برقراری ارتباط با دادهها و حل مسائل مربوط به آن نیست! علاوه بر حل مشکل، برقراری ارتباط با احساسات کاربر و ایجاد یک تجربه و تعامل خوب بسیار مهم است. باید توجه داشت که زمان، هزینه، سرعت و کیفیت همه باهم مهم هستند و برای به حداکثر رساندن درجه کیفیت هر یک از این مولفهها باید از بهترین روشهای ممکن استفاده کرد که شامل مواردی همچون چند-سکویی، ابری، تجربهکاربری، رابطکاربری، رابطهای برنامهنویسی، کتابخانهها و غیره... میباشند و برای رسیدن به آنها کافی است یک زبان مهم و پایه همراه با چند زبان فرعی و فناوریهای مرتبط با یکدیگر را به عنوان ابزار در اختیار داشته باشیم. آخرین اعتبار تخفیفات ویژه به مناسبتهای اخیر به پایان رسیده است. نکتهٔ بسیار مهم: این کتاب به صورت رسمی در کتابخانهٔ ملی ثبت شده است، بنابراین هرگونه چاپ، تکثیر و به اشتراکگذاری این کتاب پیگیرد قانونی دارد. توجه: دریافت نسخههای بهروزرسانی شده تنها از این صفحه برای کسانی که حداقل یک بار آن را تهیه کردهاند امکانپذیر است. نوع این کتاب الکترونیکی است، بعد از پرداخت میتوانید بر روی دکمهٔ دریافت فایل در همین صفحه کلیک کرده و آن را دریافت نمایید. در صورتی که درگاه پرداختی با مشکل مواجه شده باشد، میتوانید به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۴۵۳۳۳۴۸ (بانک ملت) واریز و آن را به آدرس kambiz.ceo@gmail.com و یا شناسهٔ تلگرامی @Kambiz_Asadzadeh اطلاع دهید تا تأیید شود. در صورتی که از شما اطلاعات آدرس مکانی پرسیده شد، میتوانید آنها را وارد نکنید. * تمامی حقوق مادی و معنوی این کتاب متعلق به مولف و ناشر مولف (کامبیز اسدزاده) میباشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت. توجه : در داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با این کتاب با آدرس شخصی نویسنده (kambiz.ceo@gmail.com) مکاتبه نمایید. نکته : این کتاب در روزهای خاص ممکن است شامل تخفیف قرار بگیرد. نکته دوم : کسانی که این کتاب را یک بار خریداری میکنند نسخهٔ بهروزرسانی شده آن را به صورت رایگان میتوانند دریافت کنند. برخی از درخواستها در کتاب مقدماتی به صورت زیر بودند: آموزش پیشرفته در رابطه با QML و آشنایی با آن آموزش برقراری ارتباط بین ++C و QML به صورت بکاند و فرانتاند آموزش کار با کنترلها و نحوهٔ سفارشی سازی پروژه آموزش برقراری ارتباط با پایگاه داده و فناوری های مرتبط با آن آموزش نحوهٔ پیکربندی کیتها، کامپایلر و ... آموزش نحوه توسعه برنامه بر روی بسترهای مختلف از جمله اندروید، آیاواس و ... و درخواستهای دیگر... بنابراین بر اساس این درخواستها و محتوایی که نیاز می باشد بعد از جلد مقدماتی با آنها آشنا باشید را در این نسخه فراهم کرده ایم. نکته از نظر من در رابطه با محتوا: کتابخانه کیوت شامل مباحث بسیار زیادی است که میتوان از هزاران صفحه محتوای آموزشی تولید کرد. اما در این محتوای آموزشی من تنها به مواردی اشاره کردهام که لازمهٔ کار هستند و در پروژهها میبایست اطلاعات لازم در رابطه با آنها داشته باشید. سرفصل ها و محتوا چه چیزهایی هستند؟ محتوای کتاب طبق آخرین استاندارد کتابخانه بر پایه نسخه ۵.۸ به بالا میباشد. محتوای آن به نسخه ۵.۹ و حتی ۵.۱۳ بهروزرسانی شده است. همچنین ویژگی های و موارد مهمی که در نسخه ۵.۹ و ۵.۱۰ موجود هستند در این کتاب به آنها اشاره شده است. سر فصلهای نهایی و تایید شده کتاب: فصل اول مقدمه بر زبان ++C برخی از قابلیتها ساختار برنامه در ++C کتابخانهها فرق بین C و ++C ویژگیهای معرفی شده در ++C ویرایشهای ۱۱ ٬ ۱۴ و ۱۷ کامپایلرهای ++C و وضعیت آنها ساختار اسناد ++C در پروژه کاربرد این زبان در کجاست؟ استانداردهای زبان مقدمه کیوت (Qt) معرفی کیوت (Qt) ۵.۹ آشنایی با محیط توسعه، نصب و راه اندازی همراه با پیکربندی کیت (Kit) در آن نصب و راه اندازی محیط Qt پیکربندی کیتها در macOS پیکربندی کیتها در Linux پیکربندی کیتها در Windows معرفی محیط توسعه کیوت کرِیتور (Qt Creator) نسخه 4 پیکربندی و تنظیمات مربوط به ساخت برای پلتفرمهای مختلف معرفی مجوز های Qt و نحوه استفاده از مناسبترین مجوز لوگوهای نشانگر ساخته شده با Qt پشتیبانی از انواع پلتفرمها پشتیبانی از انواع معماری ها شرایط و قوانین لازم جهت انتشار اپلیکیشن در فروشگاه iTunes یا همان (Apple Store) شرایط و قوانین لازم جهت انتشار اپلیکیشن در فروشگاهWindows Store شرایط و قوانین لازم جهت انتشار اپلیکیشن در فروشگاه Google Play شرایط و قوانین اختصاصی برنامه تحت Qt جهت انتشار و پذیرش در فروشگاه های مرتبط فصل دوم معرفی فناوری Qt Quick ویرایش 2 معرفی زبان کیو اِم اِل (QML) ویرایش 2 آشنایی با سبک - سینتَکس (Syntax) زبان QML روش اعلام یا اظهار یک شیء در QML اشیاء فرزند (Child-Object) در QML سبک و روش اعمال اظهار نظر (Comment) در QML صفت های اشیاء در QML پشتیبانی از جاوا اسکریپت (JavaScript) و ترکیب آن با QML روش استفاده از جاوا اسکریپت در سند QML روش های ترکیب ++C و استفاده از آن در سند QML فصل سوم معرفی انواع پروژه ها تحت فناوری کیوت کوئیک (Qt Quick) معرفی پروژه از نوع Qt Widget Application معرفی پروژه از نوع Qt Console Application معرفی پروژه از نوع Qt Quick Application معرفی پروژه از نوع Qt Quick Controls 2 Application معرفی پروژه از نوع Qt Quick Controls Application معرفی پروژه از نوع Qt Quick Canvas 3D Application معرفی پروژه از نوع Qt Quick Labs Controls Application آغاز ایجاد پروژه تحت C++ و Qt Quick ساده ترین برنامه معرفی کلاس QGuiApplication معرفی کلاس QQmlApplicationEngine معرفی کلاس QCoreApplication معرفی تابع exect در پروژه فصل چهارم انواع کنترل ها، منو ها و دیگر آبجکت ها معرفی انواع QML پایه در فناوری Qt Quick نوع date نوع color نوع font نوع matrix4x4 نوع point نوع quaternion نوع rect نوع size نوع vector2d نوع vector3d نوع vector4d معرفی انواع اشیاء QML در فناوری Qt Quick معرفی Accessible معرفی AnchorAnimation معرفی AnchorChanges معرفی AnchorImage معرفی AnimatedSprite معرفی Animation معرفی AnimationController معرفی Animator معرفی Behavior معرفی BorderImage معرفی Contex2D معرفی Canvas معرفی CanvasGradient معرفی CanvasImageData معرفی CanvasPixelArray معرفی CanvasColorAnimation معرفی Column معرفی DoubleValidator معرفی Drag معرفی DragEvent معرفی DropArea معرفی EnterKey معرفی Flickable معرفی Flipable معرفی Flow معرفی FocusScope معرفی FontLoader معرفی FontMeteric معرفی Gradient معرفی GridMesh معرفی GridView معرفی Image معرفی IntValidator معرفی Item معرفی ItemGraResult معرفی KeyEvent معرفی KeyNavigation معرفی Keys معرفی LayoutMirror معرفی ListView معرفی Loader معرفی MouseArea معرفی MouseEvent معرفی MultiPointTouchArea معرفی NumberAnimation معرفی OpacityAnimator معرفی ParallelAnimation معرفی GraphicInfo معرفی ParentAnimation معرفی ParentChange معرفی Path معرفی PathAnimation معرفی PathView معرفی PauseAnimation معرفی PropertyAction معرفی PropertyChanges معرفی Rectangle معرفی RegExpValidator معرفی Repeater معرفی Rotation معرفی RotationAnimation معرفی RotationAnimator معرفی Row معرفی Scale معرفی ScaleAnimator معرفی SecuentialAnimation معرفی ShaderEffect معرفی ShaderEffectSource معرفی Shortcut معرفی SmoothedAnimation معرفی SpringAnimation فصل پنجم معرفی انواع کنترل های 2 Qt Quick Controls کنترل AbstractButton کنترل ApplicationWindow کنترل BusyIndicator کنترل Button کنترل ButtonGroup کنترل CheckBox کنترل CheckDelegate کنترل ComboBox کنترل Container کنترل Control کنترل Dial کنترل Drawer کنترل Frame کنترل GroupBox کنترل ItemDelegate کنترل Label کنترل Menu کنترل MenuItem کنترل Page کنترل PageIndicator کنترل Pane کنترل Popup کنترل ProgressBar کنترل RadioButton کنترل RadioDelegate کنترل RangeSlider کنترل ScrollBar کنترل ScrollIndigator کنترل Slider کنترل SprinBox کنترل StackView کنترل SwipeDelegate کنترل SwipeView کنترل Switch کنترل SwitchDelegate کنترل TabBar کنترل TabButton کنترل TextArea کنترل TextField کنترل ToolBar کنترل ToolButton کنترل ToolTip کنترل Thumbler فصل ششم معرفی Qt Quick Dialog (دیالوگ های انتخاب رنگ، فایل، فونت و پیغام) معرفی Color Dialog معرفی Font Dialog معرفی File Dialog معرفی Message Dialog معرفی Qt Quick Layouts معرفی Column Layout معرفی Grid Layout معرفی Row Layout معرفی Stack Layout معرفی Qt Quick Control Styles (سبک و استایل نویسی کنترل ها – سفارشی سازی) واکنش گرایی و پاسخ دهی محتوای وب در اپلیکیشن با Qt WebEngine محتوای چند رسانه ای در کیوت QMultimedia محتوای چند رسانه ای در کیوت QMultimedia پخش صوت ظبط صدا در فایل پخش ویدیو کار با دوربین فصل هفتم معرفی و پیکربندی کار با بانک اطلاعاتی (دیتابیس) کار با بانک اطلاعاتی و ارتباط آن بین C++ و QML معرفی و کار با XML معرفی و کار با JSON معرفی و کار با QSetting سفارشی سازی فایل .pro پروژه فصل هشتم مقایسه انواع حالت های کامپایل Debug و Release نحوه افزودن دیگر کتابخانه های C++ در محیط Qt Creator و استفاده همراه با کتابخانه Qt فرق بین کامپایل استاتیک و داینامیک نحوه خروجی گرفتن / گسترش (Deployment) در Qt پیکربندی و انتشار برنامه در پلتفرم ویندوز (Windows) پیکربندی و انتشار برنامه در پلتفرم مک (macOS) پیکربندی و انتشار برنامه در پلتفرم لینوکس (Linux) پیکربندی و انتشار برنامه در پلتفرمهای iPhone و iPad (iOS) پیکربندی و انتشار برنامه در پلتفرم اندروید (Android) معرفی ابزار کیوبس (QBS) به روز رسانی کیوت بدون دریافت فایل نصبی آفلاین اهداف و چشمانداز فنی کیوت ۶ پیشنهادات و ملاحظات در عملکرد و کارآیی (جدید)ریال۶٬۵۰۰٬۰۰۰
-
8 امتیاز
نگارش 5.0
هدف از این آموزشها آشنایی با امکاناتی که در Qt میتوان استفاده کرد میباشد، که شامل کدنویسی کمتر، خروجی و طرح های بیشتر و در نهایت استفاده در پلتفرمهای مورد مختلف است. لذا جهت بهرهمندی از این کتابخانه ما با در نظر گرفتن اینکه علاقهمندان با زبان ++C آشنایی لازم را دارند منتشر کردهایم. بنابراین در صورتی که علاقهمندان اطلاعات کافی در رابطه با خود زبان ندارند پیشنهاد میکنیم ابتدا اقدام به تهیه و مطالعه آموزشهای لازم در ++C نمایند که برخی از لینکهای رسمی و استاندارد آن را در زیر اعلام نمودهایم. نوع این کتاب الکترونیکی است، بعد از پرداخت میتوانید بر روی دکمهٔ دریافت فایل در همین صفحه کلیک کرده و آن را دریافت نمایید. در صورتی که درگاه پرداختی با مشکل مواجه شده باشد، میتوانید به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۴۵۳۳۳۴۸ (بانک ملت) واریز و آن را به آدرس kambiz.ceo@gmail.com و یا شناسهٔ تلگرامی @Kambiz_Asadzadeh اطلاع دهید تا تأیید شود. عنوان این آموزش "برنامه نویسی ++C همراه با کتابخانه های Qt 5.12.x (سطح مقدماتی ویرایش ۵) میباشد که به صورت زیر فهرست بندی شده است: فصل اول مقدمه کتابخانه Qt قابلیت ها در طراحی فناوری Qt Quick و QML نسخه های کیوت مجوز های موجود در این کتابخانه محیط های توسعه کیوت ویژگی های کیوت پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها نصب و پیکربندی Qt فصل دوم انواه پروژه و ایجاد آن انواع پروژه ها ایجاد پروژه فصل سوم ساده ترین برنامه معرفی و کار با Signal و Slot ها و Event ها معرفی و کار با نمایش Windows معرفی و کار با لایه ها زبانه ها و بدنه های در طراحی معرفی و کار با قابلیت های HTML و CSS در طراحی فصل چهارم معرفی و کار با لایه های افقی و عمودی معرفی و کار با لایه های Grid در طراحی فرم معرفی و کار با جدا کننده ها Splitter فصل پنجم معرفی و کار با دایرکتوری ها معرفی و کار با فایل ها / خواندن و نوشتن در آن ها فصل ششم معرفی و کار با برچسب ها Label معرفی و کار با دکمه ها Button معرفی و کار با کنترل ورودی LineEdit معرفی و کار با چک باکس CheckBox معرفی و کار با RadioButton معرفی و کار با Combobox معرفی و کار با لیست ها / ListWidget معرفی و کار با لیست های درختی / TreeWidget معرفی و کار با Action ها معرفی و کار با Slider و Progress ها معرفی و کار با Statusbar در فرم فصل هفتم معرفی و کار با MessageBox معرفی و کار با Timer معرفی و کار با Thread ها فصل هشتم معرفی و کار با Map معرفی و کار با Hash معرفی و کار با QStringList لیست رشته ای فصل نهم معرفی و کار با الگوریتم های معرفی و کار شبکه / دانلود فایل بر اساس پروتکل های HTTP و FTP معرفی و کار با باینری و سریالیز کردن آبجکت ها معرفی و کار با TextStream ها فصل دهم مقایسه انواع حالت های کامپایل در Qt نحوه افزودن دیگر کتابخانه های C++ در محیط Qt Creator و استفاده همراه با کتابخانه Qt نحوه خروجی گرفتن / گسترش (Deployment) در Qt مقایسه و پیکربندی دو موتور قدرتمند OpenGL و ANGLE در پروژه درایور دیتابیس هایی که تحت این کتابخانه پشتیبانی میشوند ساخت راهانداز دیتابیس در پلتفرمهای Linux، macOS و Windows حق نشر کتاب و اهداف در نسخهٔ بعدی کتاب توجه : در داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با این کتاب با آدرس شخصی نویسنده (kambiz.ceo@gmail.com) مکاتبه نمایید. نکته دوم : کسانی که این کتاب را یک بار خریداری میکنند نسخهٔ به روز رسانی شده آن را به صورت رایگان میتوانند دریافت کنند.ریال۴٬۵۰۰٬۰۰۰
-
8 امتیاز
نگارش ۵.۱۵.2
552 دریافت
کیوت (به انگلیسی: Qt) مجموعهای از کتابخانهها و سرآیندهای نوشتهشده به زبان سی++ است که به برنامهنویس امکان توسعه آسان نرمافزارهای کاربردی را میدهد. کیوت شامل چندین کلاس برای کار با واسط گرافیکی، چندرسانه، ابزارهای پایگاهداده، شبکه و … است. نرمافزارهای نوشته شده با ابزار کیوت قادرند تا با استفاده از یک کامپایلر زبان سیپلاسپلاس برای طیف وسیعی از سیستمعاملها از جمله گنو/لینوکس (نسخههای رومیزی و وسیلههای قابل حمل)، ویندوز، ویندوز CE، مکاواس و … همگردانی شوند. بدین ترتیب حمل نرمافزار نوشته شده بدون تغییر در متن کد نوشته شده امکانپذیر است. از کیوت در زبانهای برنامهنویسی متعددی مانند سی++ و جاوا و پایتون میتوان استفادهکرد. جهت مشاهدهٔ مباحث مرتبط با این کتابخانه به این بخش مراجعه کنید.رایگان
-
5 امتیاز
نگارش 11.0.1
32 دریافت
کامپایلر کلَنگ (Clang) یک مترجم روبه جلو برای زبانهای برنامه نویسی C و ++C و Objective-C و ++Objective-C میباشد که از LLVM بعنوان زیر ساخت روبه عقب استفاده میکند. آرمان کلنگ این است که جایگزین کامپایلر جیسیسی شود. کلنگ بصورت کاملاً متن باز توسعه میابد و توسط کمپانیهای بزرگی مانند گوگل و اپل پشتیبانی میشود.رایگان
-
4 امتیاز
-
3 امتیاز
نگارش 2.0.1
17 دریافت
QCustomPlot یک کتابخانه ویجت کیوت سی پلاس پلاس است که هیچ پیشنیاز بیشتری ندارد و به خوبی مستند شده است. این کتابخانه تمرکز بر انتشار گراف و نمودارهای دو بعدی سنگین دارد و با بهرهوری عالی خود انتخاب خوبی برای مجسمسازی بیدرنگ است. نگاهی به آموزش راه اندازی و آموزش مقدماتی نمودار بندازید.رایگان
-
3 امتیاز
نگارش 1.69.0
77 دریافت
کتابخانه Boost منبعی از کتابخانههای قابل حمل و آزاد ++C را فراهم میکند که از اصطلاح Peer-Reviewed پشتیبانی میکند. ما بر این تاکید میکنیم، Boost کتابخانه ای است که به خوبی با کتابخانه ی استاندارد ++C کار میکند. بوست مجموعه ای از کتابخانههای برنامه نویسی برای زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس است که پشتیبانی از کارهایی مانند جبر خطی، ساخت اعداد شبه تصادفی, ریسهبندی, پردازش تصویر, عبارت باقاعده و آزمایش واحد را ارائه میدهد. بیشتر این کتابخانه ها تحت پروانه نرم افزار بوست منتشر میشوند که به بوست اجازه میدهد هم در یک نرم افزار آزاد و هم در یک نرم آفزار انحصاری استفاده شود. بسیاری از پدید آورندگان بوست عضو کمیته استانداردسازی سی++ هستند و چند کتابخانه بوست برای الحاق به استانداردهای TR1 و C++11 پذیرفته شده اند.رایگان
-
2 امتیاز
نگارش 10.2.0
60 دریافت
مجموعه کدمترجمهای گنو یا «کلکسیون کامپایلرهای گنو» (GNU Compiler Collection) که به اختصار GCC نیز خوانده میشود، مجموعهای از کامپایلرها برای زبانهای برنامهنویسی مختلف است که بوسیله پروژه گنو بوجود آمده است. جیسیسی یکی از کلیدیترین اعضای سلسلهبرنامههای گنو (به انگلیسی: Gnu ToolChain) است. جی سی سی در ابتدا فقط کامپایلری استاندارد برای سیستم گنو بود ولی امروزه در بسیاری از سیستمعاملهای مشابه یونیکس از آن استفاده میشود؛ مانند گنو/لینوکس، خانواده بیاسدی، اواس ایکس. همچنین جیسیسی برای معماریهای سختافزاری مختلف نیز پورت شده است. جیسیسی در اوایل سرنام کلمات GNU C Compiler بود. زیرا فقط توانایی کامپایل برنامههای نوشته شده به زبان C را داشت؛ که با مرور زمان قادر به ترجمه زبانهای بیشتری مانند سیپلاسپلاس، فورترن، پاسکال، جاوا، آبجکتیو سی و ایدا شد. پس از آن جی سی سی سرنام کلمات GNU Compiler Collection شد. بنیاد نرمافزارهای آزاد جیسیسی را تحت اجازهنامه آزاد گنو (جیپیال) نسخه ۳ به انضمام استثناهای منحصر به جیسیسی منتشر کردهاست.رایگان
-
1 امتیاز
نگارش 4.1۳.0
108 دریافت
محیطهای توسعه مختلفی برای (بسته ابزار) تولکیت Qt وجود دارد که اکثراً توسط برنامهنویسان علاقهمند بهاین تولکیت ایجاد شدهاند. جدیدترین محیط توسعهاین تولکیت Qt Creator نام دارد. این محیط همراه با نرم افزارهای دیگری برای راحتی کار با لینوکس عرضه میشود از جمله Assisstant که یک مجموعه از کاربردها و طرز استفاده از کتابخانههای کیوت، Examples and Demos که مثالهایی برای آشنایی هر چه بیشتر با کیوت است، زبانشناسی که برنامهای به منظور ترجمهی نرمافزارهای نوشته شده بهاین زبان و یا ساخت نرمافزارهای چند زبانه با سادگی هر چه تمام تر است و مهم تر از همه QtDesiner که نرمافزاری برای طراحی رابطهای کاربری با استفاده از ویجت (دکمه، کادر متن و...) های از پیش طراحی شده است. همچنین توسط افزونههایی که برای این کتابخانه نوشته شده است شما میتوانید از محیط هایی مانند Visual Studio نیز استفاده نمایید. مهم ترین ویژگی این برنامهاین است که برنامههای نوشته شده با این IDE قابلیت اجرا و پشتیبانی در طیف وسیعی از سیستمعاملها نظیر ویندوز، لینوکس، مک و حتی تلفن های همراه نظیر سیتسم عامل سیمبین را داراست و یکی از نکات مهم این نرم افزار پشتیبانی از زبانهای برنامهنویسی نظیر QML, CSS & JavaScript است. آخرین اطلاعات و مباحث مرتبط با اخبار، بهروزرسانیها و سوالات مرتبط با این محیط توسعه در این بخش میباشد. ویژگیهای اخیر در این محیط توسعهرایگان
-
1 امتیاز
نگارش 3.2.1
26 دریافت
گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. کتابخانهی GLFW ابزاری برای استفاده با اوپنجیال (OpenGL) است که امکاناتی برای برنامهنویس برای قابلیت کشیدن و مدیریت پنجرهها و کانتکست اوپنجیال و ورودی جوساستیک، صفحهکلید و موشواره فراهم میکند.رایگان
-
1 امتیاز