رفتن به مطلب
مرجع رسمی سی‌پلاس‌پلاس ایران
کامبیز اسدزاده

ساخت و راه اندازی کتابخانهٔ SFML


امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

کتابخانهٔ SFML به عنوان یک واسط کامپوننت‌های مفیدی را برای سیستم فراهم می‌کند که جهت توسعه برنامه‌های گرافیکی و بازی سازی بسیار مفید است. ماژول‌های این کتابخانه با عناوین System, Window, Graphics, Audio و Network به صورت چند-سکویی ارائه شده‌اند.

جهت دریافت نسخه‌‌ی مورد نظر از این بخش اقدام کنید.

بعد از دریافت در یکی از محیط‌های توسعه پروژه‌ای را ایجاد و مسیر‌های مرتبط با include و lib به پروژهٔ خود معرفی کنید. به عنوان مثال در محیط Qt Creator به صورت زیر خواهد بود:

win32: LIBS += -L$$PWD/../../YourPath/SFML-2.5.0/lib/ sfml-graphics.lib sfml-window-s.lib sfml-window.lib sfml-system-s.lib sfml-system.lib
INCLUDEPATH += $$PWD/../../YourPath/SFML-2.5.0/include
DEPENDPATH += $$PWD/../../YourPath/SFML-2.5.0/include

توجه داشته باشید برای معرفی ماژول‌های ذکر شده می بایست آن‌ها را در بخش lib معرفی کنید.

آموزش نصب و راه اندازی کتابخانه در ++C

  • پسندیدن 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • جدید...